german / deutsch english / englisch spanish / español esperanto
 

For a number of reasons I use cookies. With the visit of this web page you agree to the use of cookies.

For further details see my web page Data Security.

Accept and close this hint.




blog

Blog "Emotions" and "Knowledges".


Here you can discuss about your opinions, your knowledges, your emotions, no matter if you go a little off on a tangent "bicycle". There is no registration required. Full particulars about the motives to create this blog, and how to handle this blog, you will se here, in the first article.


Category
Gestohlenes Fahrrad unserer 13jährigen

Beitrag vom 13.10.2019 20:02:10 h, J.M

Als unsere Tochter am 20. September von der Bushaltestelle zu Fuß nach Hause kam erzählte sie, dass ihr Fahrrad weg war. Sie dachte zuerst es sei ein schlechter Witz und wir sind noch rum gefahren mit meinem Auto, nichts gefunden.

Den Blick in ihrem Gesicht werde ich nie vergessen. Ein bestimmter Unglauben mit riesen Fragezeichen. Ich kann es nicht umschreiben. Eines weiß ich wohl, derjenige der es geklaut hat weiß nicht, was er den Bezitzern emotional antut. Sie ist davon anscheinend so mit Unglauben beeindruckt, dass sie bis heute noch nicht wirklich darüber reden möchte.

 
 
  





  


2019

2018

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009


And here you will
find us in the
Online-Communities


     Facebook

Advertising:






     

Data Security    |    Imprint    |    Contact

Copyright © 2019 by EDV-BRAND GmbH, Bad Breisig
Webseitengestaltung: EDV-BRAND GmbH, Bad Breisig Last Update 23.10.2019   |   S

Besucherzähler